Baleseti összefoglaló Tolnából

2023. 08. 25., p - 08:29
Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Az elmúlt 24 óra közlekedési eseményei számokban.

Tolna vármegye útjain augusztus 24-én egy sérüléses és három anyagi kárral járó baleset történt.

Csütörtökön délután röviddel öt óra előtt egy fiú közlekedett Szekszárdon kerékpárral a járdán, a lejtőn lefelé, a kilátó irányából a Vincellér utca irányába egyenesen. Amikor a Bródy köz és Bródy utca kereszteződébe ért, nekiütközött a Munkácsy utca irányából a Bródy köz irányába, jobbra kis ívben kanyarodó tehergépkocsi első lökhárítójának. Az ütközés következtében a biciklis az úttestre esett, mely során könnyebben megsérült. A pickupot vezető férfi az ütközéskor megállt, majd, hogy ne képezzen forgalmi akadályt, előrébb haladt, ekkor a kerékpár a kocsi alá szorult.

Az első anyagi káros baleset hajnali egy órakor történt. Egy nő közlekedett autóval Kisdorogon a Fő utcában Zomba irányából Bonyhád irányába. Haladása során feltehetően figyelmetlensége miatt elvesztette az uralmát a jármű irányítása felett, áttért a szemközti sávba, majd az útról lehaladva egy felsővezetéket tartó betonoszlopnak ütközve állt meg.

kép

Reggel nyolc órakor egy nő közlekedett autóval Szekszárdon, a Bátaszéki úton, Bátaszék irányába. Haladása során, mivel nem tartott megfelelő követési távolságot, hátulról nekiütközött egy előtte, vele azonos irányba közlekedő, de forgalmi okból megálló kocsi hátuljának. Az ütközést követően az utolért jármű áttért a szemközti sávba, ahol nekiütközött, a szemből érkező kocsinak. Az ütközéstől a Bátaszék irányából érkező autó az úttest jobb szélén lévő füves területre sodródott. A balesetben személyi sérülés nem történt.

Délután egy óra körül egy férfi közlekedett az M6-os autópálya Pécs felé vezető oldalán. Haladása során a 130 –as kilométerszelvénybe érve elaludt, és az előző forgalmi sávon keresztül letért a pályatest bal szélén lévő murvás útpadkára. Felébredve a járművel megpróbált visszatérni az előző sávba, de elvesztette uralmát járműve felett. A kocsi sodródni kezdett, mely során többször a belső, sávokat elválasztó szalagkorlátnak ütközött, közben meg is pördült, végül a leállósávon állt meg.

Továbbra is kérjük a közlekedőket, hogy tartsák be a szabályokat!

… hogy mindenki hazaérjen!

Kapcsolódó oldalak

Hírfolyam

Dühében gyújtogatott, még aznap elfogták

Senkitől nem tudott cigarettát kérni, ezért felgyújtotta egy trafik zárt, műanyag ajtaját egy férfi Magyarbánhegyesen. A rendőrök hamar kiderítették, ki volt a rongáló, és vádemelést javasolnak ellene.

Lakásbetörő őrizetben

A törökszentmiklósi rendőrök őrizetbe vettek egy 24 éves férfit, aki az elmúlt hónapokban 10 bűncselekményt követett el Fegyverneken, zömmel lakásbetöréseket.

Véget ért egy betöréssorozat

Egy 16 éves fiatal több alkalommal tört be tatai fagyizókba, ahonnan elvitte a váltópénzt. A járőrök a napokban fogták el a hívatlan látogatót.

Lenyúlt egy rollert

A keszthelyi rendőrök a Balaton-part közelében azonosítottak és fogtak el egy tolvajt.