3/3

2022. 08. 18., cs - 14:18
Nógrád Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Aki ittasan járművet vezet elfogadhatatlan kockázatot vállal, valamint saját és mások életét is veszélyezteti!

Cserháthaláp belterületén közlekedett 2022. augusztus 16 -án a délelőtti órákban egy 45 éves kerékpáros, amikor egy erősen lejtős útszakaszon a biciklivel elesett és megsérült.

Ugyanezen a napon a délutáni órákban a 22-es számú főúton Ipolyszög irányából Balassagyarmat irányába közlekedett személykocsival egy 42 éves nő, amikor egy balra ívelő kanyarban a járművel az úttestről lehaladt és fának ütközött. A baleset következtében a sofőr megsérült. A nővel szemben az intézkedő rendőrök alkoholtesztert alkalmaztak, amely pozitív jelzést mutatott. A 42 éves járművezető a baleset következtében megsérült.

Salgótarján belterületén közlekedett személygépkocsival augusztus 17-én a délutáni órákban a 38 éves férfi, amikor a kereszteződésben a kihelyezett elsőbbségadás kötelező közúti jelzőtábla ellenére nem biztosított elsőbbséget és nekiütközött a védett úton közlekedő segédmotoros kerékpárnak. A baleset során a motoros megsérült.

Az elmúlt három napon további négy anyagi káros közúti baleset helyszínén és egy ittas járművezetővel szemben intézkedtek a megye rendőrei.

A Nógrád Megyei Rendőr-főkapitányság felhívja a közeledők figyelmét, hogy az alkohol kis mennyiségben is olyan élettani hatásokat vált ki, amelyek a biztonságos közlekedéssel nem egyeztethetők össze. Ne feledjék, az ittas vezetés baleseti kockázata kimagasló! Ha alkoholt ivott, ne vezessen!

…hogy mindenki hazaérjen!

Kapcsolódó oldalak

Hírfolyam

Eltiltották. Vezetett. Őrizetbe vették

Elfogását követően 24 órán belül bíróság elé állhat azt a kecskeméti fiatal, akinek két eltiltása volt érvényben, ám ez sem tartotta vissza attól, hogy autó volánja mögé üljön.

Eltűnt Balog Márton!

A rendőrök a lakosság segítségét kérik egy hejőpapi fiatalember megtalálásához.